אפיון צרכים והתאמה לדרישות
אפיון צרכים והתאמה לדרישות הינו נושא עיקרי ומכריע בשכירת שירות מענה אנושי וזה נובע ממספר סיבות.
ראשית כל ארגון או עסק עובד בצורה שונה כאשר לעיתים כל הארגון עובד עם אותה הפלטפורמה ולעיתים כל עובד או מחלקה עובדים עם מערכת או פלטפורמה שונה. על מנת למקסם את שיתוף הפעולה והתקדמות לאורך המשפך המכירתי אנחנו נדרשים לא פעם לבצע התאמות למערכות וערוצים שונים ומשתנים לכל מחלקה או איש קשר.
נוסף על כך כל גורם או יחידה בארגון מעוניין לקבל מידע שונה ומעוניין למסור לעיתים מידע שונה - וצריך לדעת לענות על צרכים מסוג זה בצורה יצירתית באמצעות טכנולוגיה אינטראקטיבית חדשנית ונציגי שירות ומכירה אדיבים, מקצועיים וממוקדים שיכולים לקבל את כלל המידע בצורה מקובצת, נוחה וברורה, להציג את המידע הדרוש ולנתב את הפנייה בצורה הנדרשת על פי העדפות הלקוח.
אפיון צרכים והתאמה לדרישות הינו נושא עיקרי ומכריע בשכירת שירות מענה אנושי
אין מחלוקת על משמעות של שלב זה כחלק אינטגרלי ממתן שירות מענה אנושי במיקור חוץ - חשוב להשקיע מאמץ ראשוני ולהנות מהפירות לאורך הדרך.
