חשיבות הזמינות
החשיבות של זמינות השירות בארגונים ועסקים עבור כלל הפניות המתקבלות צוברת תאוצה והפכה להיות שחקן המפתח. אם פעם עסק או ארגון יכל לפספס פניות בשל עומסים משתנים או בשל שעות בהן אין פעילות, הרי שבימינו היכולת של הלקוח לבצע חיפוש מהיר ולקבל את מקבץ המתחרים שלך ולעבוד איתם באופן חד פעמי או קבוע היא קלה מאי פעם.
לקוחות שואפים לקבל יותר וחלק מזה מתמקד בזמינות הספק וביכולת לקבל את פנייתו אונליין גם אם יידרש להמתין לקבל עדכון בנושא ולבטח במקרים בהם נציגי השירות ידעו לתת לו את המענה המקיף ולסגור את מעגל הפנייה.
בימינו היכולת של הלקוח לבצע חיפוש מהיר ולקבל את מקבץ המתחרים שלך ולעבוד איתם באופן חד פעמי או קבוע
הזמינות גם ממתגת את הארגון שלכם מעל כל המתחרים שכן זה מוכיח הלכה למעשה שאתם תמיד זמינים לשמוע, לכוון, לייעץ ולסייע ללקוחותיכם ולהיות להם לאוזן קשבת. ניכר כי שמירה על זמינות מקסימאלית תגדיל משמעותית את מתן השירות וכמובן את ההכנסה ותשרה תחושת יציבות לא מוכרת שיהיה קשה מאוד לוותר עליה בהמשך.
