חשיבות השירות
אחד ממשפטיו המוכרים ביותר של ביל גייץ - "אם אתה לא יכול לעשות את זה יפה, לפחות תדאג שזה יראה יפה". כשלקוח או משתמש מנסה לקבל שירות, תדמית הארגון מתקבעת אצלו באותם רגעים ומצבים בהם אין מענה או שמתקבל מענה ללא הפוקוס הנדרש לפנייתו עשוי לפגוע באורך חיי ההתקשרות.
רמת שירות נמדדת בשעות עומס, הפסקות, סבלנות, פוקוס, זמן קבלת מענה שלם ועל כולם ועוד ניתן לענות באמצעות שכירת מענה אנושי במיקור חוץ.
כשלקוח מחייג בכל שעה ומקבל מענה ממתג, שירותי ומפוקס הוא יודע שהוא בידיים טובות ובסיום הפנייה כאשר הכל טופל בצורה מוצלחת להפליא לא רק שהלקוח לא יחשוש לפזול אלא שכל מי שנמצא בסביבתו כנראה ישמע עליכם מה שמייצר אפקט דומינו הולך וגדל ובלתי ניתן לעצירה.
כשלקוח או משתמש מנסה לקבל שירות, תדמית הארגון מתקבעת אצלו באותם רגעים
נסו את שירותי המענה להגדלת רמת השירות ותוכלו לראות עד כמה חשיבות השירות הולכת ומתעצמת לנגד עינינו.
