שליחת נוטיפיקציה באין מענה
כלקוחות בשירות מענה אנושי אתם זוכים ליתרונות יחסיים מובהקים על פני המתחרים שניתנים למדידה ואין חולק על הערך המוסך המתקבל. יחד עם זאת ישנם עדיין מספר קשיים כאשר אחד הבולטים ביניהם אלה מצבים בהם הלקוח או המשתמש מנתקים ישירות בהגעה למוקד - מה שעשוי לגרום לבלבול ופספוס פניה.
בעזרת טכנולוגיה ייחודית ניתן היום במצבים שהוגדרו מראש כאשר שיחה איננה נענית לקבל נוטיפיקציה מותאמת בערוץ או במערכת המועדפים כולל קבלת המידע ישירות למערכת CRM.
יכולת זו בעלת ערך בלתי רגיל שכן מדובר בנקודת החיכוך שהוא סוג של תחום אפור בין הספק והלקוח - הקושי למצוא פתרונות במצבים מסוג זה תמיד מאתגרים ומאפשרים לנו לתת שירות כולל ושלם עבורכם - לא משנה מי הלקוח ומה רמת הסבלנות שלו.
בעזרת טכנולוגיה ייחודית ניתן היום במצבים שהוגדרו מראש כאשר שיחה איננה נענית לקבל נוטיפיקציה מותאמת בערוץ או במערכת המועדפים
נמשיך לפעול על מנת לייצר פתרונות וערך לכל קושי ואתגר שצצים ולאחר מכן נציע את ההטמעה גם לשאר הלקוחות בהנחה שנסיק שניתן להגדיל את רמת היעילות עבורכם.
