סיווגי פניות וניתובי שיחות
צרכי הלקוח מתקבלים בואריאציות שונות וערוצים משתנים ולעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו מתקשים להבין מה בדיוק היתה מהות הפנייה שהתקבלה.
הסבלנות, זמני המתנה ואופן המענה משפיעים משמעותית על הדרך בה נתפס הארגון בתודעת הלקוח וניכר כי הפער בין צרכי הלקוח לדרישות הארגון חייב להיות מגובה במשאב אדיב, מקצועי וממוקד שיוכל לגשר על הפער ובהכרח להגדיל את האמון וחיי ההתקשרות.
אנחנו בגטקול יכולים לסייע בכל הקשור בסיווגי וניתובי הפנייה ולייצר תבנית מתקבעת שמאפשרת למקסם תהליכים ולהתייעל ארגונית – וזה לא משנה באיזה צורה אתם עובדים ועם איזה מערכות. היכולות האנושיות בשילוב הטכנולוגיה מאפשרות לנו להתממשק ולהתאים את עצמנו ממש כאילו היינו חלק ממכם מאז ומעולם.
אנחנו בגטקול יכולים לסייע בכל הקשור בסיווגי וניתובי הפנייה ולייצר תבנית מתקבעת שמאפשרת למקסם תהליכים ולהתייעל ארגונית – וזה לא משנה באיזה צורה אתם עובדים ועם איזה מערכות.
אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום להצטרפות לשירותי המענה המתקדמים ולהתחיל להתייעל ולהינות בין היתר מזמינות בלתי מתפשרת, סיווג וניתוב שיחות יעיל וממוקד תוך הצמדות לדרישות מפורטות ומורכבות ועד מיתוג והכרת חזון הארגון. בטוחים ששווה לתת לזה הזדמנות, אנחנו כבר מצפים להכיר אותכם ואת לקוחותיכם.
פנה אלינו
כתבות נוספות
