מוקד הזמנות

בכל עסק או ארגון שעובד עם הזמנות ניתן להסיק מהר מאוד לגבי חשיבות המענה הטלפוני על כל מאפייניו והשלכותיו עבור הפניות המקבלות. זמינות המענה הוא המרכיב החשוב ביותר שכן בתחומים מסויימים אי מענה משמעותו הפסד לקוח ומתן הזדמנות למתחרים להרוויח לקוח זמני או קבוע ופגיעה בתדמית הארגון שלא נותן מענה ללקוחותיו בשעות הפעילות ובשעות שאין פעילות.

מוקד הזמנות

עמידה בעומסי שיחות נכנסות בשעות קבועות או משתנות היא משימה נוספת שמצד אחד מאפשרת לכם לשדרג את רמת השירות של הלקוחות שנוכחיים אך ובעיקר משדרגת את מתן השירות עבור הפניות הטלפוניות שכן הפוקוס הוא על הלקוח ללא בקשות תפעול ברקע.

לאחר אפיון הצרכים אנחנו נוכל לקבל את הפניות כקו ראשון או שני לבקשתכם ולהעביר לכם אונליין את פרטי הפנייה לאיש/אנשי קשר רלוונטיים בערוץ המועדף - מה שישמור על שגרה וסגנון העבודה, יגדיל את הזמינות, הסדר והשירות, יחסוך במשאבים ויגדיל את כמות הלקוחות. גם בשעות אי פעילות נוכל להנחות את הלקוחות עם תסריטי שיחה מובנים וקבלת הזמנות מראש לשעות פעילות מתאימות.

נוכל לקבל את הפניות כקו ראשון או שני לבקשתכם ולהעביר לכם אונליין את פרטי הפנייה לאיש/אנשי קשר רלוונטיים בערוץ המועדף

אנחנו פה בשבילכם ,קפיצת המדרגה ממש מעבר לפינה, אתם מוזמנים להנות עוד היום ממוקד טלפוני הכי אנושי וטכנולוגי שישלים את הפאזל המורכב.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

כתבות נוספות

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: 23b4f8