מוקד סליקה וביצוע תשלומים
מענה אנושי כשלעצמו לא תמיד נותן את המענה ההוליסטי הנדרש ועל מנת לענות על הדרישות יש צורך בביצוע הזמנות וסליקת תשלומים ואף הנפקת קבלות.
לעיתים החשיבות של סגירת מעגל הפנייה בזמן נתון במהלך השיחה הינה קריטית לאין שיעור ולכן במקרים כאלה במידה ויש ברשותינו את ההרשאות הנדרשות מבצעים שלבים בסיסיים או מתקדמים החל ממענה והעברת פרטי הפנייה ועד מכירות וסליקה במטרה למקסם הכנסות ולהתייעל ארגונית.
אין חולק על כך שסגירת הזמנה או סליקה במערכת הינו השלב החשוב והקריטי ביותר ואנחנו ערים לכך יכולים ושואפים לתת לכם את הערך המוסף כדי שתמיד תרגישו שהלקוחות שלכם בידיים טובות.
החל ממענה והעברת פרטי הפנייה ועד תיאום פגישה, מכירות וסליקה
כי כשמדובר בשיפור תפעול שירותי הלקוחות שלך, מרכז הקשר שלנו עוזר להפוך את ניהול חווית הלקוחות שלך לקל ויעיל יותר. פתרונות הטכנולוגיה המתקדמים שלנו ושיתוף פעולה דו צדדי עשויים למנף את הארגון להגשמת יעדים.
פנה אלינו
כתבות נוספות
