מענה אנושי לעסקים

פרוטוקול המענה הטלפוני עבור כלל הלקוחות בעלי דרישות שונות ומשתנות מהווה את אחד האתגרים הגדולים בפניהם ניצבים ארגונים גדולים וקטנים – בעיקר בעידן הרב ערוצי של המאה ה-20. זמינות מוכיחה כי העסק פעיל וזמין תמיד להקשיב, להבין ולסייע ללקוחותיו בכל שעה בצורה מקצועית, אדיבה, מותאמת וממותגת לארגון.

מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי משרה תחושה של אמינות ויציבות בקרב הלקוחות ושקט, שלווה וסדר בקרב עובדי הארגון שכן תמיד יש מענה וניתן לקבל עדכונים לפי תעדופים ובקונפיגורציות שונות.

מענה אנושי גם מקטין הוצאות לעיתים קרובות באלפי אחוזים שכן התשלום מתבצע לפי זמן שיחה נטו שמורכב משיחות שמתקבלות בלבד – היעילות היא בלתי רגילה בטח ביחס להחזקת עובדים הכוללות הוצאות מעביד לא קטנות, שעות עבודה מוגדרות ועומסים משתנים.

בנוסף מתן מענה אנושי 24/7 מגדיל את הזמינות וכנגזרת את ההכנסות שכן הסיכוי של לקוחות שקיבלו מענה לפזול למתחרים שמשתוקקים וממתינים להזדמנויות להגדלת מאגר הלקוחות קטנה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו להכיר את הארגון ולדעת לספק ללקוח את המידע הנדרש כך שהמשך האינטראקציה תהיה מפוקסת יותר.

עוד צריך לזכור שהיכולת להכיל עומסים משתנים ולעיתים קיצוניים שצצים ממגוון סיבות כמו העלאת קמפיינים, הדרכות, תקלות טכניות, ערבי חברה, חופשות, פגישות, הפסקות צהריים, שעות עבודה מוגדרות ועוד ועוד היא משימה כמעט בלתי אפשרית כאשר ברב הפניות המתקבלות כל שנדרש הוא סיווג וניתוב הפנייה לאיש הקשר עם המידע הרלוונטי.

אנחנו בגטקול שואפים לייצר עבורכם פתרון מענה הוליסטי מותאם בצוותים גדולים וקטנים כך שנשמור על הזמינות של הארגון עם מענה אישי וצמוד לכל לקוח ובהתאם לתסריטי שיחה שהוגדרו מראש עם מאפייני הארגון כולל עדכונים דינאמיים במידת הצורך והתראות דחופות.

במידת הצורך אנו נוכל להתממשק למערכות הארגון שלכם ולעבוד בדיוק באותה הצורה כך שהמידע יסווג וישוקף ישירות במערכות שאיתם אתם עובדים ויכלול את כלל החוקים העסקיים במידה וקיימים כאלה

מעבר לשדרוג הטכנולוגי שתהנו ניתן לקבל דוחות בתדירות מועדפות ולבצע בקרה ואופטימיזציה מדידים וכל זאת בעלויות נמוכות משמעותית בעיקר בשל היעילות הבלתי רגילה שהטכנולוגיה מאפשרת מה שמייצר מצב של WIN WIN.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

כתבות נוספות

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: 3b4f12