סקרי מוקד טלפוני במיקור חוץ

רוצה להפיק את המיטב מהעסק שלך? מחפש יתרון על פני המתחרים שלך? רוצה לנהל סקרים עם היכולת לנתח תוצאות ולקבל תובנות? כנראה שאנחנו בדיוק את מה שאתה מחפש. גטקול מציעה סקרי מוקד טלפוני שנותנים לך הבנה מעמיקה של כל מה שאתה צריך לדעת.

מוקד ניהול סקרים

סקרי המוקד הטלפוני שלנו כוללים סקרי שביעות רצון של לקוחות/עובדים, סקרי חדירת מוצרים, סקרי שוק, סקרי B2B ו-B2C, סקרי בחירות, סקרי מעקב, סקרי שיווק, סקרי מיקוד השקעות, סקרי שירות לקוחות ועוד רבים. נסה את שירותי מיקור חוץ בגטקול ותגיע לשוק גלובלי ולקהל יעד גדול יותר במינימום עלות.

שלבים המעורבים בעיצוב סקרי מוקד טלפוני

איסוף נתונים
איסוף כל המידע הנדרש עבור סקרי מוקד טלפוני והגדרת היקף הפרויקט ויעדיו בצורה ברורה כולל ניתוח קהל היעד והיקפו ביחס לרשומות קיימות. שיטות איסוף הנתונים השונות הן סקרי אינטרנט, סקרים טלפוניים, סקרי דואר אלקטרוני, שאלונים, תכנות מקוון ושיטות אחרות לאיסוף נתונים משניים כמו מחקרי שוק מותאמים אישית.

שילוב נתונים
לאחר איסוף התגובות, יש להבין אותן ולסווג אותן בצורה קלה לניתוח. התגובות מכל המשתתפים מקובצות ומאורגנות. ניקוי הנתונים מתבצע כדי להסיר מידע לא רלוונטי מזמן ניתוח חשוב עבור סקרי המוקד הטלפוני.

גטקול מציעה סקרי מוקד טלפוני שנותנים לך הבנה מעמיקה של כל מה שאתה צריך לדעת

ייצוג נתונים
הנתונים המסומנים הסופיים מנותחים סטטיסטית באמצעות תוכנה ייעודית. ניתוחים שונים כגון הצלבת טבלאות, בדיקות מובהקות, שקלול, ניתוחי משותף ורגרסיה ומתאם מתבצעים בהתאם לסוגי סקרי המוקד הטלפוני הנערכים.

לאחר מכן, תוצאות הניתוח מוצגות בטבלאות כפי שהסקר דורש ומסמכי הדוח מוגשים בפורמטים שונים לפי בקשתכם.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

שירותים נוספים

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: 37cfef