מענה אנושי לעורכי דין
שירותי המשפט בכלל ועורכי דין בפרט הטמיעו בשנים האחרונות בתאוצה מוגברת שירותי מענה אנושי מקצועיים. ישנם סיבות רבות לשיתוף הפעולה המוצלח ואפשר לחלק אותם ל-2 עיקריות –
זמינות ושעות פעילות
עורכי דין אינם יכולים להיות זמינים במהלך כל שעות היום. המשפטים שבהם הם משתתפים לא מאפשרים זמינות ללקוחות בלא מעט מקרים וזה כתוספת למפגשים בישיבות שונות, הפסקות אוכל, הימצאות באזור ללא קליטה, חופשה או אפילו שיחת טלפון ממתינה.גם במקרים בהם יש מזכירות נוכחות במשרד מעבר להיותם מוגבלות ביכולתם לתת שירות למספר לקוחות בו זמנית, לעבוד ללא הפסקה או סתם ללא חופשות ומעבר לכך שעות הפעילות שלהם קבועות ולא תמיד שמסתיים יום העבודה שלהם מסתיימים גם שיחות הטלפון מלקוחות חדשים או חוזרים.
סדר, ארגון וטכנולוגיה
נציגנו יודעים את כל המידע החשוב ויכולים לסייע בשיחות מקצועיות וממותגות ולסווג את הפניה לגורם הרלוונטי במשרד בהתאם לצרכי הלקוח ודרכי טיפול המשרד.מעבר לקבלת פרטי הפניה אונליין בערוץ המועדף עליכם (וואצאפ, מייל, SMS) גם חלוקת הפניות שיתקבלו תשוקף בדוחות שיישלחו אליכם בתדירות שתבחרו ותסייע למקסם את הפניות שמתקבלות בלי לפספס לקוחות.
מענה אנושי באמצעות גטקול מתמחה במתן מענה לצרכים אלה וערוך לשיתוף פעולה מצמיח. הצטרפו עוד היום ותהנו מיחס עלות-תועלת בלתי רגילה.
במידת הצורך אנו נוכל להתממשק למערכות הארגון שלכם ולעבוד בדיוק באותה הצורה כך שהמידע יסווג וישוקף ישירות במערכות שאיתם אתם עובדים ויכלול את כלל החוקים העסקיים במידה וקיימים כאלה
מעבר לשדרוג הטכנולוגי שתהנו ניתן לקבל דוחות בתדירות מועדפות ולבצע בקרה ואופטימיזציה מדידים וכל זאת בעלויות נמוכות משמעותית בעיקר בשל היעילות הבלתי רגילה שהטכנולוגיה מאפשרת מה שמייצר מצב של WIN WIN.
פנה אלינו
כתבות נוספות
