מענה אנושי ליועצי נדל"ן

יועצי נדל"ן ידועים בזמינות המוגברת שלהם לשיחות טלפון נכנסות ולמתן מענה מקצועי ושירותי עבור לקוחותיהם כמעט בכל שעה. בתחום זה הלקוחות הם נכס חשוב מאוד ולכן מעבר לזמינות התקשורת והחיבור בין יועץ הנדל"ן ללקוח הם בדרך כלל מה שעושה את ההבדל בין סגירת עסקה לבין שריפת זמן יקר.

מענה אנושי לעסקים

אין עוררין על כך שכל שיחת טלפון נכנסת ערכה לא יסולא בפז משום שהיא עשויה להפוך ביום מן הימים לפרי בשל ואף לשרשרת לקוחות נוספת בעקבותיה. למרות הזמינות המוגברת של יועצי הנדל"ן פספוס של לקוח אחד בחודש/שנה זה כבר אחד יותר מידי ולכן לוותר על שירותי מענה אנושי זמינים ומקצועיים עשויה להתברר כטעות גדולה. היכולת של מוקד ייעודי לעמוד בזמינות 24/6 עם עומסים משתנים וכל המידע הנחוץ ולתת שירות מקצועי ואדיב עשוי להשלים את הפאזל.

נוסף על כך הרבה שיחות המשך מתאפיינות כשיחות קצרות עם מידע קונקרטי (כתובת דירה, רכישה/השכרה ועוד) ושימוש במענה אנושי חיצוני מקדמת את התקשורת וחוסכת זמן ואנרגיה עבור כולם שכן המידע מועבר לאיש הקשר במלואו ישירות וגם נכלל בדוחות שנשלחים בתדירות שהוגדרה מראש.

אנחנו יודעים לבצע התאמות ולסגל את שיטות העבודה שלכם עבורכם במהירות ומקצועיות שנוכל לסייע בטיפול בנושאים שונים משיקים בהצלחה רבה.

צרו קשר והצטרפו עוד היום לשירותי מענה של גטקול ללא כל התחייבות תוך דקות בודדות.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

כתבות נוספות

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: 511ab2