מענה אנושי למסעדות

שירותי מיקור חוץ של מענה אנושי עבור מסעדות תפס תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בשל יכול הסקילביליות היעיל ובשילוב טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת זאת. היכולת לעמוד בעומסים שונים וקיצוניים בשעות שונות עבור מסעדות חשובה שכן מעבר להגדלת כמות ההזמנות יש ערך במתן מענה ושירות ללקוחות שמחייגים לבית העסק.

מענה אנושי לעסקים

מעבר למקסום ההכנסות מלקוחות מתבצע תהליך שימור שכן לקוח שלא קיבל מענה יהסס לחזור ולחייג שוב לאותה מסעדה מהסיבה הפשוטה שהוא איננו קיבל מענה לעומת לקוח שחייג וקיבל מענה וכן את מבוקשו.

במהלך שיחה בין נציגת שירות ללקוח כלל המידע הנדרש עומד לנגד עיניה והיא יכולה לסייע ללקוח להתקדם ולבצע את ההזמנה הנחשקת.

בסיום לקיחת פרטי ההזמנה נשלח בון למסעדה עם פרטי ההזמנה וכך ניתן לקדם אותה תוך חסכון ואי התעסקות בשיחות הטלפוניות. המקסום נמשך גם לעלויות אחזקת עובדים שכן אותה כמות עובדים מתמודדת עם מספר גדול יותר של הזמנות באותו טווח של זמן עבודה.

השירות ניתן עבור כל סוגי המסעדות והצוות הטכני שלנו יסייע בהגדרת ניתוב הפניות ואפיון צרכים מהיר ומלא. ניתן תוך דקות בודדות לקבל שירותי מענה מתקדמים עם מקצועיות בלתי מתפשרת וזמינות שאין שני לה.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

כתבות נוספות

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: 465eeb