ניהול משרד מרחוק - שירותי מזכירות

שיתוף פעולה מרתק שמאפשר יצירת יתרון בלתי רגיל לכל עסק/ארגון בהיבטים רבים ובעלויות אטרקטיביות. מודל ניהול משרד מרחוק מאפשר ביצוע עבודות שונות ומגוונות החל ממענה לשיחות, ביצוע משימות, ניהול מסמכים, ניהול מסע לקוח, תזכורות, ניהול יומן, ניהול לידים, הזדמנויות, זמינות קונקרטית ועוד ועוד...

מענה אנושי לעסקים

בשיחה משותפת קולחת ננתח את הקשיים ונאסוף את הדרישות על מנת למקסם את השירות ולוודא שביעות רצון ושיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח.

שיתוף פעולה מוצלח ופורה זה אתגר בלתי רגיל וקשיים צצים כפטריות אחרי הגשם –צורת העבודה והגדרת תחומי הפעילות, ערוצי תקשורת, מקור אחסון, תמיכה בתהליכים, אוטומציות ואף בניית ממשקים ייעודיים לפתרון של בעיות מורכבות. היכולת להתגבר על כל אלה ועוד מחייבים שעות ניסיון רבות לצד מקצועיות בלתי מתפשרת וטכנולוגיה מתקדמת.

ברשותינו כל הכלים האלה וצוות אנושי שכבר ניפץ כל תקרת זכוכית אפשרית. יעילות השירות היא בלתי רגילה והתשלום מתבצע עבור זמני הטיפול בלבד – זה מאפשר חיוב בהתאם לתפוקה המתקבלת.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתחיל לשתף פעולה בעזרת מנהלת לקוחות מוכשרת שממתינה עבורך וביחד לאתר את הדרישות והקשיים ולייצר פתרון הוליסטי כרוני.

נשמח לשיתוף

פנה אלינו

כתבות נוספות

הנחות רוחביות ללקוחותינו

קוד הקופון שלך: c87401